lördag 13 oktober 2012

Lugn dag

Idag var en bra dag!

Inte lika effektiv kanske, men det behöver inte alla dagar vara.

Hanna var på kalas, på McDonalds och var alldelens överlycklig både på väg dit och när hon kom hem.

Jag, Liam och Meiya var upp till Karmor och myste med valpar innan vi for hem och mest myste och plockade lite innan Hanna kom hem, då började vi städa lite innan vi gjorde oss klara och åkte till svärföräldrarna på middag.

Vi fick kött med potatisgratäng och sallad.. Riktigt gott var det.
Efteråt följde vi med Petra m barn upp till Karmor och hundar igen, riktigt mysigt faktiskt <3<3

Avrundade kvällen med kaffe och pollysockerkaka jag bakat och tagit med, barna fick lördagsgodis och kollade på film. Meiya hon gjorde mig och faster sällskap hon.


Måste säga att jag är fruktansvärt glad att jag fått en sån fin relation med min svägerska efter allt som varit. Det betyder enormt mycket för mig att relationen utvecklats och blivit så bra, rak och ärlig och vi vet vart vi har varandra, oavsett om vi har samma åsikter eller inte <3 Hon ger vardagen en guldkant.

På tal om guldkanter i vardagen, så har jag faktiskt en riktigt nära vän som jag aldrig skulle klara mig utan. Vi har varit genom helvetet och tillbaka, delat tårar, delat skratt, bråkat, pratat ut och i slutändan så finns vi för varandra i vått och torrt. Nu har jag dessutom fått den stora äran att vara gudmor och hennes fina lilla Caspian <3<3 Utan dig Linn vet jag inte vad jag skulle göra !!


Nä, dags att duscha och sova, i morgon är städdag och Patrik kommer hem för en vecka =)

Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar